środa, 19 lutego 2014

Domowe kiełbaski z kurczaka

Dziś zapraszam na kiełbaski, domowe kiełbaski. Przygotowałam je wraz z Panną MalwinnąJustinką i Martynosią 
Przepis wydawał mi się dość prosty ale dodane do mięsa przyprawy sprawiają że smak jest perfekcyjny. 
Przepis oczywiście dołącza do Festiwalu Kuchni Arabskiej


Składniki:
* 4 piersi z kurczaka
* 2 ząbki czosnku
* 1 łyżka za'ataru
* 1 łyżeczka papryki w płatkach
* 1 łyżeczka soli
* 2 łyżeczki melasy z granata
* 5 łyżek oliwy z oliwek

Mięso oczyściłam z błon i rozdrobniłam przy pomocy blendera. Dodałam czosnek, za'atar, sól, paprykę, melasę oraz 2 łyżki oliwy. Dokładnie wymieszałam do uzyskania jednolitej masy (około 4 minuty). Mięso przykryłam folią i odstawiłam na noc do lodówki.
Z mięsa uformowałam kiełbaski przypominające rozciągnięte kotlety grubości palca. Na rozgrzanej oliwie usmażyłam kiełbaski, przewracając je obsmażyłam dokładnie z każdej strony.
Kiełbaski najlepsze są na ciepło, podane z sałatą.



VI Festiwal Kuchni Arabskiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz