środa, 15 grudnia 2010

Ryba w cukinii

Pomysł na taka rybę znalazłam oczywiście w internecie. Oczywiście po porównaniu składników potrawy i zawartości mojej kuchni musiałam ją nieco zmodyfikować. Powiem tak... mój domowy przeciwnik cukinii stwierdził że jest dobra a dowodem na to było trzykrotne entuzjastyczne pokiwanie głową. W wolnym tłumaczeniu oznacza to zachwyt (właściwie w tłumaczeniu moim autorskim :) ).



Składniki:
* 8 kostek ryby mrożonej
* 1 cukinia
* przyprawa do ryby
* ewentualnie sok z cytryny

* folia aluminiowa

Rybę rozmrozić i dobrze odcisnąć. Przekroić każdą kostkę na pół aby była mniejsza i przyprawić przyprawą do ryby. Można rybę skropić cytryną, jednak moja przyprawa ma takie składniki, że już nie muszę dodawać cytryny, ale odrobinę soli. Odstawiamy do lodówki a w międzyczasie szykujemy cukinię. Dokładnie ją należy umyć i za pomocą obieraczki do warzyw ponacinać plastry wzdłuż warzywa. W ten sposób skrajamy prawie całą cukinię w kilku miejscach aż do pestek.
Pasku po 2-3 sztuki układamy na desce i delikatnie owijamy nimi rybę. Każdy kawałek wkładamy do "sakiewki" zrobionej z folii aluminiowej i pieczemy przez 30 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz