niedziela, 8 lutego 2015

Turlu - Aromatyczne warzywa po turecku


Turlu jest daniem które wspólnie przygotowywałam z Malwiną oraz Milą 



Składniki:
* 1 cukinia
* 1 bakłażan
* 3 ziemniaki
* 2 garści fasolki szparagowej
* 3 pomidory
* 2 pełne łyżki koncentratu pomidorowego (ja dodałam adżykę którą robiłam w zeszłym roku)
* sól, pieprz do smaku
* 1 łyżeczka oregano
* oliwa

Wszystkie warzywa dokładnie myjemy, obieramy ze skórki. Cukinię i bakłażan celowo obrałam tylko częściowo. Warzywa kroimy w większe kostki, wg zasady aby każdy kawałek mieścił się do buzi i był zdecydowanie wyczuwalny w ustach. Następnie doprawiamy solą, pieprzem i oregano. Dodajemy koncentrat i skrapiamy oliwą, dokładnie mieszamy. Pieczemy w nagrzanym do 180 stopni piekarniku przez godzinę w szczelnie przykrytym naczyniu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz