środa, 23 lutego 2011

Owsiane placuszki

Przepis ten znalazłam na stronie z różnymi rodzajami diet. Zaciekawił mnie dlatego bo nie bardzo chciałam wierzyć, że coś teoretycznie zdrowego może być na dodatek smaczne. Postanowiłam to sprawdzić i możecie mi wierzyć lub nie, ale warto było spróbować. Placuszki okazały się pyszne, szybkie do przygotowania i zdrowe.



Składniki:
* 2 łyżki otręb owsianych
* 1 łyżka otręb pszennych
* 1 jajo
* 1 łyżka jogurtu naturalnego
* 1 łyżka oleju do smażenia

W miseczce mieszamy otręby z jajkiem i jogurtem. Solimy i doprawiamy ulubionymi ziołami. Na patelni rozgrzewamy olej i smażymy naszą mieszankę układając ja na patelni w kształcie placków. Każdy z nich ma się lekko zarumienić z obu stron.


3 komentarze:

  1. Ale ostatnio szalejesz Siostra! Nie zdaze skomentowac a tu nowa potrawa. Wiec komentuje hurtem. Wszystko wyglada przepysznie i nie dziwie sie ze znika nim to sfotografujesz :) Cybulniki super az mi slinka ciekla na sam widok :)
    Trzymaj fason Siostra i gotuj, jesli znudzi Ci sie gotowac dla dwoch Lasuchow gotuj dla nas my zawsze czekamy na nowe przepisy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne takie placuszki, chetnie bym sobie takich pojadla:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te placuszki i bardzo dobre, potwierdzam:)

    OdpowiedzUsuń