niedziela, 6 marca 2011

Sałatka z wędzoną rybą

Miałam ci ja rybę, wędzonego trewala. Pomyślałam o sałatce, paście, pizzy lub tarcie, w cieście francuskim, w pomidorach, z makaronem, z... w ... hmmm. Dlaczego kupiłam tylko jedną (jednego)? Więc zaczęłam od początku.



Składniki:
* ulubiona sałata, ja tym razem użyłam miks różnych sałat (były najświeższe)
* trewal wędzony
* 4 pomidorki suszone w zalewie
* 3 jajka
* kilka oliwek
* świeże zioła
* oliwa z oliwek
* sól, pieprz ziołowy

Gotujemy jaja na twardo. Sałatę płuczemy. Rybę obieramy ze skóry i ości, kroimy na kawałki. Jaja kroimy na 8 części. Pomidorki kroimy na paski, oliwki na pół. Rybę mieszamy z pomidorami, oliwkami, ulubionymi ziołami. Doprawiamy solą oraz pieprzem i polewamy oliwa z oliwek. Układamy to na sałacie i kawałkach jajka.



Jest też wersja do pracy...

2 komentarze:

  1. idealna opcja na lunch do pracy ;]
    pyszna sałatka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sałatka - rewelacja na kolacje na diecie - obowiązkowo zrobię.:)

    OdpowiedzUsuń