sobota, 5 listopada 2011

Ruskie naleśniki

Jak już wcześniej wspominałam zostało mi trochę farszu z poprzedniego dania czyli ruskich pierogów. Obserwując blogi kulinarne wiem , że ten farsz może posłużyć do wielu dań. Ja postanowiłam zrobić naleśniki z ruskim nadzieniem. Żadnej filozofii w tym nie ma. Smażymy cienkie naleśniki, nakładamy na całej powierzchni farsz i zwijamy w ulubiony sposób. Chyba każdy ma swój ulubiony przepis na naleśniki. Ja je robię "na oko" stąd trudno mi podać przepis. Do mąki wbijam 1 jajo, solę odrobinę i wlewam mleko w niewielkich ilościach aż uzyskam odpowiednią konsystencję. Od jakiegoś czasu ciasto na naleśniki mieszam trzepaczką. Dzięki temu pozbyłam się grudek, które pojawiały się wcześniej.
Przepis na farsz znajduje się TU.
Tyle wstępu. Mogę więc już życzyć tylko SMACZNEGO.



4 komentarze:

  1. Smaczności :) A ja ciasto na naleśniki mieszam blenderem, bo nawet mikser z nakładką do ubijania nie daje jak dla mnie pełnej gładkości, za to blender sprawuje się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też blender miksuje:)a naleśniory super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś takie robiłam i bardzo mi smakowały :) Twoje prezentują się baardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń