wtorek, 29 listopada 2011

Roladki z cukinią

Przepis na to pyszne danie znalazłam Tutaj. Niestety teraz nie mogę odnaleźć go dlatego nie mogę podać bezpośredniego linka. Ja zrobiłam trochę inaczej, ale zachwycił mnie smak oraz forma podania. Danie idealne jest na przekąskę, albo na przyjęcie jako ciepła lub zimna przystawka. Nie potrzebuje dodatków w formie ziemniaków, ryżu czy surówki.



Składniki:
* 2 piersi z kurczaka
* 1 jajo
* natka pietruszki
* 1 cebula
* 1 cukinia
* łyżeczka curry
* sól, pieprz do smaku

Cebulę drobno szatkujemy, ja potraktowałam ja blenderem. Mięso mielimy lub kupujemy gotowe mielone (ostatecznie chociaż nie zalecam). Ja mięso dodałam do cebuli i potraktowałam blenderem. Dodajemy drobno poszatkowaną pietruszkę, jajo i doprawiamy curry, pieprzem i odrobiną soli.
Cukinię dokładnie myjemy. Przy pomocy obieraczki do warzyw lub nożyka do sera kroimy bardzo długie i cienkie plastry cukinii. Nakładamy łyżeczkę mięsny farsz na pasek cukinii i delikatnie zawijamy. Spinamy wykałaczką i układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Gdy wszystkie roladki znajdą się w naczyniu do pieczenia delikatnie solimy wierzch. Pieczemy około 25 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni. Można jeść na ciepło ale dobrze smakuje również na zimno. Danie jest wilgotne i bardzo smaczne.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz