piątek, 29 marca 2013

Sałatka z buraczków z jajkiem

W odpowiedzi na moją sałatkę z buraczków dostałam przepis na inną. Wzorując się nią zrobiłam taka oto sałatkę.
Zamieniłam jedynie jaja kurze na jaja przepiórcze, które nie są alergizujące i można je bezpiecznie jeść.



Składniki:
* 2 buraki
* 6 jaj przepiórczych lub 3 kurze
* oliwa z oliwek
* sól do smaku

Buraki gotujemy aż będą miękkie. Studzimy, obieramy i kroimy na cienkie plasterki.
Jaja gotujemy, studzimy i obieramy z łupinek. Jeśli używamy jaj przepiórczych kroimy na ćwiartki, jeśli jaj kurzych kroimy w dość sporą kostkę. Kilka kawałków jaj odkładamy do dekoracji  resztę delikatnie mieszamy z buraczkami.
Sałatkę skrapiamy oliwą, doprawiamy solą. Układamy na wierzchu pozostawione jaja.

Przepraszam za jakość zdjęć. Sałatkę robiłam wieczorem, na kolację a nie mam profesjonalnego sprzętu fotograficznego tylko zwykłą lampę w kuchni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz